Eden Harper Reviews

 

 reviews

Highly recommend Richard amazing agent

 reviews

I’m happy to stay in Edenharper cause they are very friendly and kind and Great Service.

 reviews

TAKE PICTURES OF THE ENTIRE FLAT AS SOON AS YOU MOVE. EVERY SINGLE CORNER OF IT. We thought it was good at the beginning. They even gave us a welcome gift pack with a mattress protector.. Oh, how wrong we were. They just wanted to take as much money as they could from us. At the end they even charged us for that welcome "GIFT" pack. They tried to charge me some reference for my new agency even when that is ILLEGAL. When they have to give you back the deposit, they start to reply to your emails 2 O 3 days later. I can't deny that they help us at the beginning and it was good. But that is just to see you cry at the end
Reply left 15/08/2019:  Hi Diego We were unaware you had any issue on leaving the flat so we're very sorry to see your poor review. As you are aware Eden Harper did not manage your tenancy so the deductions on your deposit were proposed by the Landlord. We were acting as a third party passing the information to you. You were entitled to dispute this at any time as you were informed however, but you happily agreed to the deductions. The welcome ‘GIFT’ pack was supplied by the Landlord not Eden Harper as again we did not manage the tenancy. We were lawfully entitled to request payment for an outgoing reference which you did not proceed with; If you entered in to a tenancy before the 1st June 2019, then the Landlord or Agent will still be able to charge fees up until 31 May 2020 under an existing contract.

 reviews

TAKE PICTURES OF THE ENTIRE FLAT AS SOON AS YOU MOVE. EVERY SINGLE CORNER OF IT. We thought it was good at the beginning. They even gave us a welcome gift pack with a mattress protector.. Oh, how wrong we were. They just wanted to take as much money as they could from us. At the end they even charged us for that welcome "GIFT" pack. They tried to charge me some reference for my new agency even when that is ILLEGAL. When they have to give you back the deposit, they start to reply to your emails 2 O 3 days later. I can't deny that they help us at the beginning and it was good. But that is just to see you cry at the end
Reply left 15/08/2019:  Hi Diego We were unaware you had any issue on leaving the flat so we're very sorry to see your poor review. As you are aware Eden Harper did not manage your tenancy so the deductions on your deposit were proposed by the Landlord. We were acting as a third party passing the information to you. You were entitled to dispute this at any time as you were informed however, but you happily agreed to the deductions. The welcome ‘GIFT’ pack was supplied by the Landlord not Eden Harper as again we did not manage the tenancy. We were lawfully entitled to request payment for an outgoing reference which you did not proceed with; If you entered in to a tenancy before the 1st June 2019, then the Landlord or Agent will still be able to charge fees up until 31 May 2020 under an existing contract.

 reviews

My partner and I have recently moved houses with the help of Eden Harper in Battersea. The whole process was very smooth from the start of arranging viewings of the properties up to the moving in date. As we all know moving houses can be stressful and our agent Adriana, has been a great support, always responsive and helpful, she would go an extra mile to ensure our moving in process would be as smooth as possible. We have moved around London a few time through estate agents and working with Eden Harper in Battersea was the best experience by far.

 reviews

Very good experience of a rental tenancy with Eden Harper. From start to finish the agency were professional, courteous and fair. They dealt with any concerns quickly and ensured our thoughts were shared with the landlord and always shared feedback both ways. Would recommend the team at the Battersea Park Rd. branch for anyone wanting to rent in the Battersea area.

 reviews

One big thank you to roshan that helping me all the time and him is very professional and prompt to fix any issues in the flat . Massimiliano



 reviews

Thank you to Vanesa and Elizabeth whom allowed us to hold our wonderful new flat while we searched for a flat mate, before signing the lease. Would definitely recommend!


 reviews

Reply left 11/03/2019:  Hi Lindy, very kind of you to leave a review, many thanks!

 reviews

Efficient service, helpful staff. Just keep on mind your questions when visiting the flat, and ask how to be present during the inventory, as it is stated in the document. Basics.

 reviews

From start to finish Eden Harper were excellent in the service they provided. Whenever I called they were always on hand to answer my queries. Nothing was too much for them. Extremely professional.

 reviews

We found the agency very helpful, giving us what we really looked for, thanks very much

 reviews

As always the staff at Eden Harper have been excellent. Managing to make the letting process far less stressful than it could be. I have been using them for over 10 years and wouldnt think of going anywhere else.


 reviews

I strongly recommend Eden Harper's service in Battersea, very professional people always there for you to help. I will take this opportunity to thank them again. Special thank you to Adriana :)

 reviews

I recommend Eden Harper Estate Agency service in Battersea, very professional people always there for you to help.



Plus at least 41 reviews on allAgents


Next >>